Sveiki atvykę į mūsų grąžinimo politikos puslapį! Esame įsipareigoję kurti aukščiausios kokybės laboratorijoje užaugintus deimantų ir brangakmenių papuošalus, o jūsų pasitenkinimas yra mūsų prioritetas. Mūsų grąžinimo politika sukurta siekiant užtikrinti skaidrumą ir sąžiningumą, jei kiltų problemų dėl jūsų pirkinio. Peržiūrėkite šias gaires, kad suprastumėte mūsų požiūrį į grąžinimą.
1. Individualiai kuriami mūsų papuošalai.
Dėl mūsų laboratorijoje užaugintų deimantų ir brangakmenių papuošalų gamybos pobūdžio nepriimame grąžinimų. Kiekvienas papuošalas yra sukurtas pagal jūsų specifikacijas ir pageidavimus, todėl jis yra unikalus ir pritaikytas jums.
2. Keitimas į kitą prekę.
Suprantame, kad jūsų lūkesčiai ir realybė kartais gali skirtis. Jeigu norite pakeisti nedėvėtą prekę į kitą, siūlome keitimo galimybę. Kad būtų galima pasinaudoti šia galimybe, prekės etiketė turi būti nepažeista, o papuošalas negali būti dėvėtas ar kokiu nors būdu pakeistas.
3. Keitimo procesas:
Jei norite pakeisti prekę, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda per 5 dienas nuo užsakymo gavimo. Mūsų komanda padės jums atlikti mainų procesą ir pateiks reikiamas instrukcijas.
4. Sugadintos arba prekės su defektais.
Nors siekiame tobulumo, jei gaunate sugadintą ar brokuotą prekę, nedelsdami susisiekite su mumis. Stengsimės išspręsti problemą ir pateikti sprendimą.
5. Grąžinimo siuntimas ir išlaidos.
Atminkite, kad grąžinimo siuntimo išlaidas prisiima klientas. Siunčiant prekę rekomenduojame naudoti sekamą siuntimo būdą ir išsaugoti pašto išlaidas patvirtinantį dokumentą.
6. Netinkamos prekės.
Dėvėti papuošalai, pakeisti arba sugadinti po pristatymo, negali būti keičiami. Be to, nestandartiniai papuošalai, kurie buvo specialiai sukurti jums, negali būti grąžinami ar pakeisti.
7. Sandėlio papildymo mokestis.
Kai kuriais atvejais keičiant papuošalą kitu gali būti taikomas atsargų papildymo mokestis. Mūsų klientų aptarnavimo komanda suteiks jums informaciją apie visus taikomus mokesčius, kai pradėsite keitimo procesą.
8. Susisiekite su mumis.
Jei turite klausimų ar neaiškumų dėl mūsų grąžinimo politikos arba jums reikia pagalbos dėl papuošalo pakeitimo, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda adresu info@wolfstone.lt kuri suteiks jums reikalingos informacijos ir patarimų.
Dėkojame, kad pasirinkote Wolfstone savo laboratorijoje užaugintų deimantų ir brangakmenių papuošalų kelionei. Jūsų pasitikėjimas yra itin vertinamas, todėl esame įsipareigoję užtikrinti, kad jūsų patirtis su mumis būtų tokia pat išskirtinė, kaip ir mūsų siūlomi papuošalai.
1. Individualiai kuriami mūsų papuošalai.
Dėl mūsų laboratorijoje užaugintų deimantų ir brangakmenių papuošalų gamybos pobūdžio nepriimame grąžinimų. Kiekvienas papuošalas yra sukurtas pagal jūsų specifikacijas ir pageidavimus, todėl jis yra unikalus ir pritaikytas jums.
2. Keitimas į kitą prekę.
Suprantame, kad jūsų lūkesčiai ir realybė kartais gali skirtis. Jeigu norite pakeisti nedėvėtą prekę į kitą, siūlome keitimo galimybę. Kad būtų galima pasinaudoti šia galimybe, prekės etiketė turi būti nepažeista, o papuošalas negali būti dėvėtas ar kokiu nors būdu pakeistas.
3. Keitimo procesas:
Jei norite pakeisti prekę, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda per 5 dienas nuo užsakymo gavimo. Mūsų komanda padės jums atlikti mainų procesą ir pateiks reikiamas instrukcijas.
4. Sugadintos arba prekės su defektais.
Nors siekiame tobulumo, jei gaunate sugadintą ar brokuotą prekę, nedelsdami susisiekite su mumis. Stengsimės išspręsti problemą ir pateikti sprendimą.
5. Grąžinimo siuntimas ir išlaidos.
Atminkite, kad grąžinimo siuntimo išlaidas prisiima klientas. Siunčiant prekę rekomenduojame naudoti sekamą siuntimo būdą ir išsaugoti pašto išlaidas patvirtinantį dokumentą.
6. Netinkamos prekės.
Dėvėti papuošalai, pakeisti arba sugadinti po pristatymo, negali būti keičiami. Be to, nestandartiniai papuošalai, kurie buvo specialiai sukurti jums, negali būti grąžinami ar pakeisti.
7. Sandėlio papildymo mokestis.
Kai kuriais atvejais keičiant papuošalą kitu gali būti taikomas atsargų papildymo mokestis. Mūsų klientų aptarnavimo komanda suteiks jums informaciją apie visus taikomus mokesčius, kai pradėsite keitimo procesą.
8. Susisiekite su mumis.
Jei turite klausimų ar neaiškumų dėl mūsų grąžinimo politikos arba jums reikia pagalbos dėl papuošalo pakeitimo, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda adresu info@wolfstone.lt kuri suteiks jums reikalingos informacijos ir patarimų.
Dėkojame, kad pasirinkote Wolfstone savo laboratorijoje užaugintų deimantų ir brangakmenių papuošalų kelionei. Jūsų pasitikėjimas yra itin vertinamas, todėl esame įsipareigoję užtikrinti, kad jūsų patirtis su mumis būtų tokia pat išskirtinė, kaip ir mūsų siūlomi papuošalai.